Pages

onsdag 26. februar 2014

Videreutdanning i matematikk

Neste år skal jeg ha 50 % av stillingen min på UiB. Der skal jeg undervise i matematikk, nærmere bestemt på videreutdanningstilbudet som matematisk institutt tilbyr til ungdomsskolelærere. I den forbindelse har vi laget en film som skal informere om dette studietilbudet. Filmen ser du nedenfor. Vi håper på mange studenter og jeg gleder meg til å ta fatt på denne oppgaven.




Vi kommer til å organisere dette som et nettstøttet tilbud med samlinger -- 4 stk per semester. I tillegg til disse samlingene ønsker vi å gi studentene god støtte gjennom synkrone møter på nettet ved hjelp av Adobe Connect.  Vi skal også bruke Moodle, og her vil erfaringene som jeg har gjort i Den Virtuelle Matematikkskolen komme til nytte.

Så: underviser du i matematikk i ungdomsskolen og ønkser videreutdaninig, så kan dette være interessant for deg! :-)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommentarer