Pages

onsdag 13. januar 2010

Bett 2010 – første dag

020 I dag har jeg trasket rundt på Bett-messen i London. Dette er en utrolig stor messe. Det er tre haller fullspekket med stands der ulike firma presenterer produktene sine. Her finner du store selskaper som Microsoft, Adobe, Dell etc. Mindre selskaper som Autograph, PASCO og tusen andre presenterer også produktene sine. Når jeg vandrer rundt på Bett så får jeg noe av den samme følelsen jeg får når jeg vandrer i basaren i Alanya. Det er hundrevis av selgere som maser for å få oppmerksomheten.

Oversikt over alle bodene i første etasje... Det er mang!

Jeg konsetrerte oppmerksomheten mot produkter til realfagene. Det er mye måleutstyr til fysikkfaget som jeg godt kunne tenke med at skolen vår hadde. Problemet er at mye av snadderet koster mer en flesk. Men jeg tipper rektor vil få en liten innkjøpssøknad om ikke lenge.

I morgen skal vi på skolebesøk. Det gleder jeg meg veldig til! Har en misstanke om at det blir mye elektroniske tavler som blir presentert. Vi får se! På Bett fikk vi forresten presentert 3d-tavler. Nå trenger du ikke de der rare brillene som polariserte  lyset. Du kan se rett på skjermen og det funker! Eneste problemet er at du fort blir sliten i øynene…

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommentarer