Pages

fredag 23. januar 2009

7 ting du heller ikke trenger å vite om meg...

Ser at mange bloggere har blitt revet med og skrevet sju ting om seg selv. Kjemikeren er en av disse, og der er jeg oppført som et av ofrene. Dette tolker jeg som en oppfordring om å hive meg over oppgaven. Ved middagsbordet spurte jeg ungene hva de mente best beskrev meg. Her er svara:
  1. Leser alt for mange bøker
  2. Er for streng
  3. Flink til å turne (!)
  4. Er 35 år
  5. Flink i matematikk
  6. Sterk (!)
  7. Trener aldri.
Selv vil jeg komme med følgende liste
  1. Sitter alt for mye ved pc-en
  2. Har faktisk gått i turn i mange år da jeg gikk i grunnskolen
  3. Prøvde en gang å lære å spille gitar. Flaut å si det, men jeg gikk fire år på musikkskole uten resultater...
  4. Har vært aktiv break-danser. Headspinn var min greie!
  5. Liker å lese bøker, men leste så og si ikke en eneste bok før jeg var 24.
  6. Søndagene finner du meg på Horneland bedehus. Det hender rett som det er at jeg taler der.
  7. Har hatt moped siden jeg var 16. Kunne aldri i livet tenke meg å kvitte meg med den! (Måtte være om jeg fikk lappen på en større motorsykkel).

Gjett hven som boltrer seg på gulvet i stua? Bildet er tatt i 1985.

2 kommentarer:

  1. Du ble utfordret av meg også :-)
    Tror nesten jeg var tidligere ute enn Frøydis...
    God helg!

    SvarSlett
  2. God helg igjen!

    Apropos tagging. Siden jeg er litt treg i avtrekkeren, så ser jeg at så og si alle bloggerne som jeg følger nå har skrevet 7 ting...

    SvarSlett

Kommentarer